Selamlar burada eskiden başka bir hesabım vardı ama ona giremedim, sizlere danışmak istediğim bir konu vardı cevaplamak isteyenler olursa fikrinizi öğrenmek isterim.

Bana geçen ay güvenilir bir markanın çekilişinden iPhone 13 çıkmıştı da kutusunu hiç açmadım, sıfır olarak duruyor, şimdi bunu satmak istiyorum sizce özel olarak dikkat etmem gereken bir konu var mıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap