koptum ulan ahahahaha 😀
@hasanemretonguc, microsoft'un sahibiymişsin gibi konuştun helal sana..
@orcun öyle yapacaksam zaten yapmam o işi.. adamın alın terini çalmak pek etik değil sandımca..
ben de o yüzden burada soruyorum hocam.. detaylı cevabınızı bekliyorum hocam teşekkürler.
Urfadayım hocam yemek işi burda tutmaz 🙂 onbinlerce var kapatıyor çoğu 🙂
@erkanozdemir daha önce wifi dağıtım işi yaptım iyi para vardı altyapı değişikliği nedeniyle iş yattı fiber gelecek dediler eldeki internetten de olduk..
Ben de o yüzden kafe işinden uzak durmaya çalışıyorum hocam, üstelik çok masraflı.. tamir, alım satım, ve yazılım işlerinde ekmek var mı, onu soruyorum sadece?
merhaba ben aranıza yeni katıldım youtube kanalınızdan takip ediyorum tozlu raflarda yeni bölüm bekliyoruz arkadaş çevrem komple takip ediyoruz sizi 🙂 bu ülkeye sizin gibi editörler lazım saygılar..
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Son yorum