Merhaba, telefonun ekran açılması problemi ile garantiye yolladım ön ekran düzelmişken arka kısmında bir açıklıkla geri elime geldi..tekrar garantiye verdim bu sefer kulaklık soketi bozuk elime geldi..o şekilde kullanmaya karar verdim.Ama sonradan ekranı yine açıldı garantinin bitmesine 2 gün kala garantiye yollamak isterken , telefonu aldığım iş yeri bana tüketici haklarına başvurmamı tekrar bozuk gelebilme ihtimali olduğunu bi daha garantiye yolluyamıyacağımı söyledi.. Bende garantisi dolmadan hemen tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım ama garanti süresi doldu cihazın şuan..Değişim talebi ile başvuru yaptım . Olumlu sonuçlanma ihtimali varmı acaba?
Merhaba, telefonun ekran açılması problemi ile garantiye yolladım ön ekran düzelmişken arka kısmında bir açıklıkla geri elime geldi..tekrar garantiye verdim bu sefer kulaklık soketi bozuk elime geldi..o şekilde kullanmaya karar verdim.Ama sonradan ekranı yine açıldı garantinin bitmesine 2 gün kala garantiye yollamak isterken , telefonu aldığım iş yeri bana tüketici haklarına başvurmamı tekrar bozuk gelebilme ihtimali olduğunu bi daha garantiye yolluyamıyacağımı söyledi.. Bende garantisi dolmadan hemen tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım ama garanti süresi doldu cihazın şuan..Değişim talebi ile başvuru yaptım . Olumlu sonuçlanma ihtimali varmı acaba?