anakart gigabyte değil de msi olursa daha hoş olabilir sistem.
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
anakart gigabyte değil de msi olursa daha hoş olabilir sistem.