merhaba arkadaşlar TT 175 Cİhazını almak istiyorum ne dersiniz kullanımı bana önemli olan oyun performansı batarya sorun değil pek kamera kullanmam ses önemli değil parmak izi ve metal kasa olması hoşuma gitti ne dersiniz cihaza
merhaba arkadaşlar TT 175 Cİhazını almak istiyorum ne dersiniz kullanımı bana önemli olan oyun performansı batarya sorun değil pek kamera kullanmam ses önemli değil parmak izi ve metal kasa olması hoşuma gitti ne dersiniz cihaza
Merhaba çok özür diliyerek şu sorucam uzun sürdir eğitimlerde idim çok şey kaçırmışım sanırım Levent beyi neden son bi kaç videoda göremiyoruz artık.
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
😀 samimi soruyorum levent bey çıkmıcakmı artık
Çok dikkatlisiniz. 😀
Bir süredir takip etmediğiniz için, @leventp nin en gıcık olduğu mevzulardan birinin bu olduğunu da atlamışsınız.
Offff....