Firmanın varsa ülkedeki tüm mallarına el koyarım.
Office programlarını bedavaya çözebilecekken korsancılara 10₺ verenleri görünce ben de böyle oluyorum.
Uçaklarda valizle vermek yasak, yanarsa gözümüzün önünde olsun diye kabine almak zorundasınız. Bagajda yanarsa uçaktaki herkesin helvası yenir.
Adamın tipinden ve hareketlerinden belliydi bir halt yiyeceği, polis çok büyük hata yapmış tipini s..n herifine güvenerek. Böyle durumlarda polislere arka cam tarafında beklemeleri söyleniyor, şoför ateş etmeye çalışsa bile o kadar dönemez diye. Adamın ateş ettiği pozisyona bakılırsa adam zorlanmadı bile dönüp ateş ederken. Böyle videolar izleyince polisliğin ne kadar boktan bir meslek (Amerika'da, bizdekiler pek bir halta yaramıyor zaten) olduğunu hatırlıyor insan. Sabah kahvaltını yapıp evden çıkıyorsun, öğlen ölüsün.
Ben yaklaşık 10 aydır DDPAI Z50 Pro kullanıyorum gayet memnunum. Çakmaklıktan çalıştırmak için adaptörüyle geliyor, kendi kablosu da zaten USB A. Kendi kutusundan çıkan adaptörde 2 tane çıkış var ama telefonu çok yavaş şarj ediyor, o yüzden ben hali hazırda bulunan kendi adaptörümle kullanıyorum. Görüntü kalitesi iyi, ön kamera 4K, arka kamera 1080p. Plakalar net okunuyor, gece görüntüsü de oldukça iyi. Düzgün bir hafıza kartıyla kullanıyorum, sorun yaşamadım.
Bu fırlatmaların hepsinde herkes o kadar uzak oluyor zaten. Ayrıca roket geliştirmesinde patlama olağan karşılanıyor. SpaceX de defalarca patlattı. Ne ilk ne son.
Tüyleri açtıysa niyeti bozmuştur, dikkat edin. Dişiye kur yapmak için açıyorlar tüylerini 😂
Warhorse bu işi çok iyi yapıyor. İki oyunu da bayıla bayıla oynarım.
Gittigidiyor mantığı bizim ülkede tutmaz. Bizde açık arttırma diye bir kültür yok çünkü. Herkes kendi malını ortalamanın üzerine satma derdinde. İkinci el ilanları sıfırından pahalı ürünlerle dolu.
Biz Grundig'in Gpdh 8634 modelini aldık. Yaklaşık 1,5 yıldır kullanıyoruz, gayet memnunuz, hiç sorun yaşamadık. Isı pompası olayını araştırarak almıştım. Kurutma ayarı seçilebiliyor, ıslak çıkartmıyor, yıpratmıyor. 3 saatte pamuklu çamaşır programını hallediyor.
@alpolic_fr O mantıkla satış yapanlar kapandı, Hepsiburada mantığında pazaryeri olarak satış yapanlar kaldı. Trendyol da bu yöne döndü zaten. Hatta geç bile geçiş yaptı.
Büyük çaba gerektirmiyor, para gerektiriyor. Kurulduğu günleri çok iyi hatırlıyorum, o sıralar zaten internetten indirimli alışveriş furyası başlamıştı. Morhipo vs şeklinde siteler yayılmıştı bir anda. Trendyol da diğerlerinin aynısını yaptı. Başarı hikayesi diye anlatılacak çok bir şey yok. O dönem o kadar parası olan herkesin yapabileceği bir şeydi zaten.
Al benden de o kadar. Horizon serisi hayatımda gördüğüm en kötü kurgulu yarış oyunu serisi. Araba festivali varmış da yarışacakmışız. Ne şimdi bu? Hangi üstün zekalının fikri çok merak ediyorum.
@xahve Hocam yazdıklarımı baştan okuyun, ben başka bir şeyden bahsediyorum.
Ayrıca Amerika'nın nüfusu 300 milyon, Çin'in 1,4 milyar.
Çin'in yıllık üretimi $4.66 trilyon $, Amerika'nın $2.91 trilyon $.
Çin'in kişi başı üretimi 3.300 $, Amerika'nın 9.700 $.
https://www.safeguardglobal.com/resources/blog/top-10-manufacturing-countries-in-the-world/
@xahve Benim hayatımda olması önemli değil Amerikanların hayatında var. Dünya sadece telefon veya işlemciden ibaret değil.
Son bir saat içinde 210 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sanki çeyrek finale kaldılar da "buraya kadar biz getirdik" diyor. Bu herifin milli takımda bir tane iyi oynadığı maç yok zaten.