• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

maicons
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 26.06.2015
  • maicons @maicons

    İncelemede kullandıkları, petekli olan.

    http://www.hepsiburada.com/liste/ProductDetails.aspx?productId=telkiluag05&categoryId=16102

    28 Haziran 2015 - 23:51 Beğen
  • maicons @maicons

    Ben hem siyah hem saydamı aldım, ikisinin de yeri ayrı ama saydamı öneririm. Hepsiburada da var.

    28 Haziran 2015 - 23:15 Beğen
  • maicons @maicons

    Diğer bu tarz koruyanlara göre çok ince, benimkini varla yok arası kalınlaştırdı, kılıfsız cihaz çıplak hissediyorum artık. Tarzı çok güzel olduğu için 1-2 mm kalınlık birşey ifade etmedi benim için. O da normal ön cam değmesin diye yanları üstü ve altı hafiften yüksek. Bunu yapmasalar cihazla nerdeyse aynı diyebilirdim ama bu sefer de ters koymada ekran değecekti.

    28 Haziran 2015 - 22:17 Beğen 1
  • maicons @maicons

    Arkadaşlar hepsiburada siyah siparişim sonrası saydam kılıfı da D&R'dan aldım. Öncelikle şunu söyleyeyim kesinlikle illa dağcı mağcı değil herkes kullanabilir mükemmel bir kapak. İnce ve stil sahibi, tarttım kuş gibi ama kaliteyi de elinize alınca hissediyorsunuz.
    Kutusu ilginç, sanki bir ekran kartı kutusu gibi çok şekilli. Ekran koruyucu daha önce taktırmıştım, 130 liraya başka bir kapak almıştım.
    Akşam üstü arkadaşlarla buluştuk, herkesin ilgisini çekti, hakkaten çok dikkat çekiyor.
    Nazara geldik düştü içim gitti bir baktım ne kılıfta ne cihazda çizik bile yok. Zaten pek yüksek değildi ama insanın içi gidiyor.
    Düğmeler çok rahat, ekranı hafif yükseltmişler ön yüz de ters koyunca değmiyor. Cihaz cuk oturdu ve süper kavrıyor cihazın zorlama olmadan çıkması mümkün değil. Portlar büyük yapılmış hoparlör şarj falan ulaşım 10 numara.
    Kısaca herkesin tercihi farklı olabilir, ama bana sorarsanız bu fiyata muadillerine göre hakkaten çok iyi ve bir tarzı var kılıfın.
    Bu paralar zor kazanılıyor 30-40 liralık bir kılıf takarak cihazı riske edemem. Ucuz alacak kadar zengin değiliz malesef.
    Sorularınız olursa yanıtlarım.

    26 Haziran 2015 - 23:06 Beğen
  • maicons @maicons

    Sahte onlar, bir satıcı gerçeğe yakın yazmış müşteriye 🙂

    26 Haziran 2015 - 14:01 Beğen
  • maicons @maicons

    Direk aldım, ürün gelince yorumlarımı paylaşırım. Elemente de baktım tarzıma uygun değil ayrıca çok pahalı. UAG diğer forum ve sitelerde de tam puan almış.

    26 Haziran 2015 - 12:08 Beğen
  • maicons @maicons

    Ben çok beğemdim, birkaç markaya mecbur kalmıştık, kesinlikle aradığım kılıf, yarın alıyorum. Güzel inceleme, teşekkürler.

    26 Haziran 2015 - 03:24 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (7)
  • Takipçi (6)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum