Ben hem siyah hem saydamı aldım, ikisinin de yeri ayrı ama saydamı öneririm. Hepsiburada da var.
Ben hem siyah hem saydamı aldım, ikisinin de yeri ayrı ama saydamı öneririm. Hepsiburada da var.
Diğer bu tarz koruyanlara göre çok ince, benimkini varla yok arası kalınlaştırdı, kılıfsız cihaz çıplak hissediyorum artık. Tarzı çok güzel olduğu için 1-2 mm kalınlık birşey ifade etmedi benim için. O da normal ön cam değmesin diye yanları üstü ve altı hafiften yüksek. Bunu yapmasalar cihazla nerdeyse aynı diyebilirdim ama bu sefer de ters koymada ekran değecekti.
Arkadaşlar hepsiburada siyah siparişim sonrası saydam kılıfı da D&R'dan aldım. Öncelikle şunu söyleyeyim kesinlikle illa dağcı mağcı değil herkes kullanabilir mükemmel bir kapak. İnce ve stil sahibi, tarttım kuş gibi ama kaliteyi de elinize alınca hissediyorsunuz.
Kutusu ilginç, sanki bir ekran kartı kutusu gibi çok şekilli. Ekran koruyucu daha önce taktırmıştım, 130 liraya başka bir kapak almıştım.
Akşam üstü arkadaşlarla buluştuk, herkesin ilgisini çekti, hakkaten çok dikkat çekiyor.
Nazara geldik düştü içim gitti bir baktım ne kılıfta ne cihazda çizik bile yok. Zaten pek yüksek değildi ama insanın içi gidiyor.
Düğmeler çok rahat, ekranı hafif yükseltmişler ön yüz de ters koyunca değmiyor. Cihaz cuk oturdu ve süper kavrıyor cihazın zorlama olmadan çıkması mümkün değil. Portlar büyük yapılmış hoparlör şarj falan ulaşım 10 numara.
Kısaca herkesin tercihi farklı olabilir, ama bana sorarsanız bu fiyata muadillerine göre hakkaten çok iyi ve bir tarzı var kılıfın.
Bu paralar zor kazanılıyor 30-40 liralık bir kılıf takarak cihazı riske edemem. Ucuz alacak kadar zengin değiliz malesef.
Sorularınız olursa yanıtlarım.
Direk aldım, ürün gelince yorumlarımı paylaşırım. Elemente de baktım tarzıma uygun değil ayrıca çok pahalı. UAG diğer forum ve sitelerde de tam puan almış.
Ben çok beğemdim, birkaç markaya mecbur kalmıştık, kesinlikle aradığım kılıf, yarın alıyorum. Güzel inceleme, teşekkürler.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İncelemede kullandıkları, petekli olan.
http://www.hepsiburada.com/liste/ProductDetails.aspx?productId=telkiluag05&categoryId=16102