• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Mahsum Onutçu
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 29.05.2021
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @prometrik bütün guruplarin sülüs u ayni andami çıkıyor kacinci gurup olursam oluyum farkedermi

    12 Eylül 2021 - 22:50 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Bütün guruplarin sülüs u ayni andami çıkıyor

    12 Eylül 2021 - 22:47 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @berrram yedek astubayin gelmesiyle komando olmak.istiyorumu evet.secmenin alakasi varmi com ben hayira bastim istemiyom ama astubaylik istiyoma bastim ne kadar fark yaratır

    07 Ağustos 2021 - 12:21 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Yedek astubayligi seçtim komandoya basmam gerekiyormu gelmesi icin yani ikisi birbiriyle alakalimi

    07 Ağustos 2021 - 12:19 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @prometrik simdi hizmet tecili acildi ve 31 12 2021 e kadar askerlikle.hukmum yoktu onu 27 10 2021 e cektiler ayni dakka

    07 Ağustos 2021 - 12:19 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Ben simdi muayne oldum ve hastaneden çıktım direk sisteme dusuyormu muaynem askerlk subesune gitmem gerekiyormu

    06 Ağustos 2021 - 13:58 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Şimdi mesela yoklama basvuru yaptım ama mesela bedeli yapmak istiyom tekrar yoklamayı iptal edip bedeli yapabilirmiyim

    07 Haziran 2021 - 20:05 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Peki kıral şimdi ben mesela yoklama başvurusu yaptım bugun ama yarın başka universteyi kazandım tekrar tecil edebilirmiyim

    03 Haziran 2021 - 19:23 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @berrram ben pazartesi yani ayın biri yoklama başvurusu yapacam ve size dediğim gibi benim daha aile hekim tercihim onaylanmadı yanı hekimim burda değil ben şimdi pazartesi basvurup bi sonraki pazartesi muayne olsam o zamana kadar benim aile hekim değişikliğim onaylanır yani öyle yapzam sıkıntı olurmu be kasım celbiyle gitmek istiyom ondan ayın 1 i yoklama tercihimi yapıp bi sonraki pazartesi de muayne olabilirmiyin bi hafta arayla

    31 Mayıs 2021 - 03:35 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Ben şimdi mesela pazartesi yoklama basvurusu yapıp bi hafta sonra pazartesi muayne olsam sıkıntı olurmu cunku o gun benim aile hekim değişikliği oluyor ayın 3 de tecil bitiyod ya @berram

    31 Mayıs 2021 - 01:41 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @berrram öyle yapacam zaten o zmn ben herhangi bi aile hekimine gideyim onlar yardımcı plur hiç şübeye gitmeye grrek yok önce yoklama işini sonra dpktor işini sonra şubeye gidiyim demi

    30 Mayıs 2021 - 14:47 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @berrram peki simdi benim aile hekimim burda değil başvurdum aldım ama sistemr ayın 5 i gecer diyor ama benim tecil 3 bitiyor ben bu pazartesi muayne olnak istiyom nasıl olck

    30 Mayıs 2021 - 05:04 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Peki bu secim muayne olduktan somramı karsına çıkıyor cunkı gecen baktım cıkmadı yoklamayı yaptıktan sonra mauyneye gidip muayne bittijten sonramı açılır bu seçim

    29 Mayıs 2021 - 23:08 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @berram Tam ben zaten ön lisans mezunuyum basvururken yedek astsubay olarak basvurmao istiyom diyebilirmiyim seccneği varmı

    29 Mayıs 2021 - 22:43 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @loop sana sadece sunu sorıyım sımdı hazıranın 1 ınden sonra başvurursam kesin olarak kasım celpinde gidermiyim

    29 Mayıs 2021 - 17:59 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @loop hangi yönden pişman oluyor peki cunkı epey para gerekir ve yaş onemli yaşda tutmuyor tecil hakıda yok şimdi ben 1 hazıranda muayne olsam kesin kasım celpiyle gidiyom demi

    29 Mayıs 2021 - 17:50 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    @berrram tm yani 1 hazirandan sonra hangi gunde yaparsam yapayım kasımdaki cllplemi gidecem

    29 Mayıs 2021 - 13:37 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Ben kasım istiyom şimdi kasımda gitmek için ne zaman muayne olmam gerek

    29 Mayıs 2021 - 13:32 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Yani ağostosa kadar basvuru yapmak istemesem yapmam demi ceza yemeö

    29 Mayıs 2021 - 12:23 Beğen
  • Mahsum Onutçu @mahsum-onutcu

    Ben çalışıyom ve suan böyle bi kaç ay içinde gitmrk istemiyom yıl sonuna kadar yanı o zmn ben suan 31 mayısta basvuru yapmasam 1 haziranda yaptım diyelim kasımda mı giderim

    29 Mayıs 2021 - 12:20 Beğen
  • Durum (3)
  • Yorum (24)
  • Takipçi (1)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum