Bütün guruplarin sülüs u ayni andami çıkıyor
@berrram yedek astubayin gelmesiyle komando olmak.istiyorumu evet.secmenin alakasi varmi com ben hayira bastim istemiyom ama astubaylik istiyoma bastim ne kadar fark yaratır
Yedek astubayligi seçtim komandoya basmam gerekiyormu gelmesi icin yani ikisi birbiriyle alakalimi
@prometrik simdi hizmet tecili acildi ve 31 12 2021 e kadar askerlikle.hukmum yoktu onu 27 10 2021 e cektiler ayni dakka
Ben simdi muayne oldum ve hastaneden çıktım direk sisteme dusuyormu muaynem askerlk subesune gitmem gerekiyormu
Şimdi mesela yoklama basvuru yaptım ama mesela bedeli yapmak istiyom tekrar yoklamayı iptal edip bedeli yapabilirmiyim
Peki kıral şimdi ben mesela yoklama başvurusu yaptım bugun ama yarın başka universteyi kazandım tekrar tecil edebilirmiyim
@berrram ben pazartesi yani ayın biri yoklama başvurusu yapacam ve size dediğim gibi benim daha aile hekim tercihim onaylanmadı yanı hekimim burda değil ben şimdi pazartesi basvurup bi sonraki pazartesi muayne olsam o zamana kadar benim aile hekim değişikliğim onaylanır yani öyle yapzam sıkıntı olurmu be kasım celbiyle gitmek istiyom ondan ayın 1 i yoklama tercihimi yapıp bi sonraki pazartesi de muayne olabilirmiyin bi hafta arayla
Ben şimdi mesela pazartesi yoklama basvurusu yapıp bi hafta sonra pazartesi muayne olsam sıkıntı olurmu cunku o gun benim aile hekim değişikliği oluyor ayın 3 de tecil bitiyod ya @berram
@berrram öyle yapacam zaten o zmn ben herhangi bi aile hekimine gideyim onlar yardımcı plur hiç şübeye gitmeye grrek yok önce yoklama işini sonra dpktor işini sonra şubeye gidiyim demi
@berrram peki simdi benim aile hekimim burda değil başvurdum aldım ama sistemr ayın 5 i gecer diyor ama benim tecil 3 bitiyor ben bu pazartesi muayne olnak istiyom nasıl olck
Peki bu secim muayne olduktan somramı karsına çıkıyor cunkı gecen baktım cıkmadı yoklamayı yaptıktan sonra mauyneye gidip muayne bittijten sonramı açılır bu seçim
@berram Tam ben zaten ön lisans mezunuyum basvururken yedek astsubay olarak basvurmao istiyom diyebilirmiyim seccneği varmı
@loop sana sadece sunu sorıyım sımdı hazıranın 1 ınden sonra başvurursam kesin olarak kasım celpinde gidermiyim
@loop hangi yönden pişman oluyor peki cunkı epey para gerekir ve yaş onemli yaşda tutmuyor tecil hakıda yok şimdi ben 1 hazıranda muayne olsam kesin kasım celpiyle gidiyom demi
@berrram tm yani 1 hazirandan sonra hangi gunde yaparsam yapayım kasımdaki cllplemi gidecem
Ben kasım istiyom şimdi kasımda gitmek için ne zaman muayne olmam gerek
Yani ağostosa kadar basvuru yapmak istemesem yapmam demi ceza yemeö
Ben çalışıyom ve suan böyle bi kaç ay içinde gitmrk istemiyom yıl sonuna kadar yanı o zmn ben suan 31 mayısta basvuru yapmasam 1 haziranda yaptım diyelim kasımda mı giderim
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@prometrik bütün guruplarin sülüs u ayni andami çıkıyor kacinci gurup olursam oluyum farkedermi