Paracıklarınızı, ne ucuza verin, paranız çöp olsun, nede marka budalalığı edip havaya saçın, en iyisi üç gün sonra bir ameliyat parası olur, belki bir hastalıkta ilaç parası olur, belki dar günün ihtiyacı olur deyip paranızı teknoloji denen bu tek dişi kalmış, hastalık yuvasına kaptırmayın, belki ev alacaksınız 200 tl eksik kalacak (taşladım anlayana 😉 )... 😉 🙂
Paracıklarınızı, ne ucuza verin, paranız çöp olsun, nede marka budalalığı edip havaya saçın, en iyisi üç gün sonra bir ameliyat parası olur, belki bir hastalıkta ilaç parası olur, belki dar günün ihtiyacı olur deyip paranızı teknoloji denen bu tek dişi kalmış, hastalık yuvasına kaptırmayın, belki ev alacaksınız 200 tl eksik kalacak (taşladım anlayana 😉 )... 😉 🙂