• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Vatansever
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Vatansever @m-vatansever

    @hamitozlu söylediğini yaptım ve 1 aylık deneme sürümü norton indirip tarattım.. 2-3 gün denerim. sıkıntı yoksa alırım bi lisans 🙂

    26 Kasım 2015 - 22:33 Beğen 1
  • Vatansever @m-vatansever

    İşe yaramıyor maalesef.. 🙁

    26 Kasım 2015 - 21:26 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    Evet, hiç kullanmama rağmen İE'de bile vardı. Onudasildim fakat devam ediyor..

    26 Kasım 2015 - 21:25 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    bunu ilk defa gördüm deneyip sildim tecrübe edip bilgi vericem teşekkürler..

    26 Kasım 2015 - 21:25 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    N11.com üzerinden aldım.. http://urun.n11.com/hobi/uss-hornet-cvs-12-1530-P81184304

    16 Kasım 2015 - 23:06 Beğen 1
  • Vatansever @m-vatansever

    ABS nin zaten fren mesafesini kısaltma gibi bi durumu yok. Aracın sağa sola savrumladan lineer bir çizgide durmasını sağlıyor. Normal frene yüklendiğinde daha kısa sürede durabilirsin ama zeminde lastiğin herhangi irinin geçeceği bir noktada tutuş farkı oluşturabilecek bir şey varsa araç savrulur gider.. Abs bunu engeller daha uzun mesafede durur fakat savrulmadan dümdüz durur araç..

    09 Ağustos 2015 - 17:15 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    Araç dizelse atılan siyah duman yakıtın tam yakılamamasından dolayıdır. Gaz pedalına daha nazik davranın eğer araç benzinliyse böyle ürünlere gerek yok geçmiş olsun...

    08 Ağustos 2015 - 21:22 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    Yalaşık 3 aydır kullanıyoru klavyyi oldukça memnunum.. Hayırlı olsun güzel seçim 🙂

    19 Temmuz 2015 - 22:36 Beğen 2
  • Vatansever @m-vatansever

    Kesinlikle tavsiyem hiç gocunma utanma sıkılma. İmkanın varsa yaptır torpili söylet selamını bak işine maalesef kendm başarıcam kimseye ihiyacım yok gibi arzu ve istekler sadece filmlerde oluyor 🙂

    12 Haziran 2015 - 21:45 Beğen 1
  • Vatansever @m-vatansever

    Elektrik Elektronik Müh. kısmı hakında bilgi vereyim. Kendini çok iyi geliştirip alan içerisindeki dallarından birini erkenden seçip üniversite hayatını ona yönlendirmen gerekir. o dalda uzmanlaşırsın ve gerçekten vasıflı (iş ilanlarında vasıflı arıyorlar o yüzden bunu yazdım) bir eleman olursun iyi bir işletmede fabrikada iş imkanı bulur değerlendirmek istersin, her aşamada başarılı olursun mülakata girersin çok iyi bir etki bırakırsın sonra dayısı olan biri işe alınır.. Moral bozmamak için başka alana yönel 🙂

    12 Haziran 2015 - 19:29 Beğen 2
  • Vatansever @m-vatansever

    sonuç olarak şöyle bir durum ortaya çıktı 720p de 4,00 gb olduğunda videoyu bitiriyor. Bu sürede 47 dakika kadar video çekmemi sağladı.. 45. dk videoyu bitirip hemen yeni videoyu bağlattım yaklaşık 145 dk lık videoyu 4 part olarak sıkıntısız çektim..

    04 Mayıs 2015 - 23:20 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    @orcun Çalıştığım iş yerinde eğitimi kaydedicem. Kalite vs önemli değil sadece iş yeri kayıtlarına girmesi gerektiği için ve bu saatten sonra kamera bulamayacağım için birazda mecburum. yaklaşık 30 dklık bi video çektim telefon benim oyun oynamama göre çok daha az ısındı ve 30 dk için şarj %14 civarı azaldı... @halilsnmz dediğim gibi 30 dk lık video çektim 2-3 sn de kamera tekrardan baladı ve video galeride sorunsuz duruyor. Bu işin olacağına inandım.. Sorunsuz eğitim ve kayıt olur inşalla...

    03 Mayıs 2015 - 23:40 Beğen 1
  • Vatansever @m-vatansever

    Benzer testi bende yaptım 5.0.2 yüklü cihazda. 720p de 20 dk kadar.. Şu anki durum şarj, depolama ve ısınma sıkıntı olmayacak gibi.. Ama " Durdu, Ne yazık ki ; Kamera" gibi bi olay gelirse bişey yapamam artık nasip.. :

    03 Mayıs 2015 - 23:01 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    Sağolasın aradığım cevap tam olarak böyle birşeydi. Rahatladım.... 🙂

    03 Mayıs 2015 - 22:46 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    Kesinlikle araba odaklıdan araba tabanlı aksiyon filmine dönüştü...

    10 Nisan 2015 - 22:35 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    beklemeli yalnız değilsin 🙂

    31 Mart 2015 - 21:20 Beğen 1
  • Vatansever @m-vatansever

    ya 60 olmasın 50 fps olsun.. 970 im sağolsun..diğerleri zaten direk benim sistem 🙂

    20 Mart 2015 - 00:16 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    @ec Belirli bi fiyat sölersen ona göre öneri bekle uygun fiyattan kastın nedir ? yada uygun fiyatla birlikte beklentin nedir ?

    02 Mart 2015 - 23:08 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    şahsen hem google maps var hemde here beta vardı hiç bi fark yok betayı geçtiyse indirip rahatça kullan

    15 Şubat 2015 - 16:11 Beğen
  • Vatansever @m-vatansever

    Gündem yok bu hafta

    14 Şubat 2015 - 01:21 Beğen
  • Durum (38)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (177)
  • Takipçi (94)
  • Takip edilen (146)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Samsung SM-B310E

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum