Yapay zeka Adnan Oktar taklidi yapmış bence epey komik 😂
Bence şu an piyasadaki en iyi konsol kendisi. vaktim olduğu her an Switch 2 ile vakit geçiriyorum. Diğer konsolları sattım. Bir kez bile ihtiyaç duymadım şahsen. Umarım Nintendo akıllanır da şu konsolu diğer geliştiricilere daha açık hale getirir.
Bizim adrese geldiğinde kendileri aradı Fibere geçiş için. Sizi de yüksek ihtimalle arayacaklardır. Taahhüt yenilemeniz gelmeden arayacaklarını düşünüyorum.
Xbox kontrolcü ile arasında Bin TL vardı ben aldığımda. Analogları TMR, çoklu cihaz desteği var, tetik mesafesi ayarlanıyor, özel tuşları var, görsel olarak özelleştirme var. Kendinden bataryalı ve şarjlı standı ile geliyor. Ben aradaki bin lira farkı görmedim bu kadar özellik sunduğu için.
@panaviatornado 👍Son derece rahat bir araç. Bence fransızlar içinde tr de kullanılacak en masrafsız araç ikinci elde. Tabi tercih meselesi.
Sizin işinizi fazlasıyla görür. Bende bunun lcd ekranlı olanı var aynısı sayılır. (lcd ekranda derecesi görünüyor.) Gayet yetiyor evdeki lehim işlerine. Hiç yetmediği bir iş olmadı. Lehim teli önemli ama setin içindeki şimdilik idare eder. Ayrıca bir lehim pastası alın ve mümkünse kaliteli olsun. Ben Löfett kullanıyorum tavsiye ederim.
Dizel otomatik istiyorsanız Clio 4 Bakın dci 1.5 90 lık. edc şanzıman da rahat. Temizlerini de bulursunuz. Kafanız rahat olur. Bende 2019 model var. Bakımlarını yaptırıyorum 10bin de. Bir de sanayide olduğum için tavsiye üzerine aldım. Masrafı az, bakımı az. Nazlı bir araç değil. Bakım yap, bin git..
Uyap sms e kayıt olun bu durumlar için. Adınıza icra ve mahkeme olduğunda direk uyap gönderiyor mesajı. Ücretsiz bir hizmet. Onun dışında bu tarz sms ve aramalar dolandırıcı. Hala yıllardır yapabiliyor olmaları ise memleketin halini gösteriyor işte.
Bende ps Vita tv var. 512 gb hafıza kartı taktım. Dualsense ile epey eğlenceli oynaması. Kutusunda tutuyorum daha çok. Şahane bir cihaz ya. Vita da kullanmıştım ama pil ömrü rezaletti. Tv efsane bence.
şu fa-tura yazanlar bana gün aşırı geliyordu. Kimlik avı ve spam bildirip engelleyerek çözdüm. Outlook gerçekten kötü bu konuda. Gmail kadar olamıyor.
Sadece bir kez oynayıp ölünce fark ettim ki bedava verilme sebebi belli bir oyun. Bir oyunun para etmesi için gerçekten tekrar tekrar kendini oynatabilmesi lazım bence. bu öyle bir oyun değil. Çok çabuk sıkılıyor insan oynarken.
Yüksek ihtimalle girmeyecekti Tr de yayına. Altyazı ve dublaj eksikliğinden belliydi. Levent abi yazınca baktığımda kaldırmışlardı o zaman ama ben o an altyazı vs. eklenince gelir diye düşünmüştüm. Bu kadar zaman gelmedi ise geri muhtemelen gelmeyecektir.
Tebrik ederim gerçekten tatmin edici bir ödül olmuş. Sorunsuz gelmesi ise sizin adınıza daha da sevindirici olmuş. Güzel işlerde, oyunlarda kullanın 👏
Prime iyi hoş da ne diye içerikleri getirirken şu yerelleştirme işinde berbatlar anlamak mümkün değil. Fringe Türkiye de izlenecek ama ne dublaj var ne altyazı? Yeni bir iş bile değil. Bitmiş işler için bari dublaj veya altyazı sorunu olmasın ya.
Nays da tercih edilebilir bu söyledikleriniz için. İş bankası tarafından yönetiliyor sanırım. Sorun da yaşamazsınız.
Son bir saat içinde 202 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Aidatsız kartlar kampanya dışı sanırım bende de çıkmıyor.