• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Leonardo08
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
Bilgisayarım; İşlemci: İntel İ7 4770K Anakart: Asus Z-87 Pro Ram: Kingston Hyperx Blu 4 GB X1 Ekran Kartı: Henüz yok Depolama:WD Green 1TB SSD alınıcak Kasa: Aerocool Strike-X Extreme Black Edition Güç kaynağı: Aerocool VP-650 650W Monitör:Viewsonic VA1903wb (Max res:1440X900@75hz)
  • Leonardo08 @leonardo08

    incelemesi yapılcakmı bide taktımmı kolay çıkıyomu ?

    21 Ağustos 2014 - 23:25 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    satışa çıktımı ? çıktıysa nereden bulabilirim ?

    12 Ağustos 2014 - 12:04 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    fat kasa duruyo bende geçen yaz tamir ettirmeye çalıştım jailbreakli zar zor tamir ettirdikten sonra 1-2 oyun oynattı sonra gene bozuldu :/ keske çalışsa ne planlarım vardı

    12 Ağustos 2014 - 00:54 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    yaz indirimleri bitirdi bizi 😀

    11 Ağustos 2014 - 23:55 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    multiplayer çalışıcakmı diye baktım çalışmıyo 😀

    11 Ağustos 2014 - 23:48 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    Nokia 5800 Xpress Music

    11 Ağustos 2014 - 23:37 Beğen 4
  • Leonardo08 @leonardo08

    n770 lightning için bi fiyat buldum sonra vazgeçtim (1400 lira çok ya ) 😀 anakart asus ekran kartıda asus olsun dedim http://www.vatanbilgisayar.com/gtx770-directcu-ii-oc-gddr5-2gb-256bit-nvidia-geforce-dx111-ekran-karti.html buna karar verdim paramı biriktirir biriktirmez alıcam

    13 Temmuz 2014 - 01:50 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    doğru ama belki bilgisayarın içini tamamladıktan sonra bi 1080p@144 hz monitör istiyorum ayrıca video kaydı yapmaya başlıyabilirim oyunlarda

    13 Temmuz 2014 - 01:28 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    aslında şu teknoseyirin incelediği MSİ N770 LIGHTNING gözüme takıldı soğutması baya iyiymiş ama fiyat bulamadım 🙁

    13 Temmuz 2014 - 01:23 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    peki 770 in birçok versiyonu var marka model değişiyor bi önerin varmı fiyat/performans olarak iyi olan

    13 Temmuz 2014 - 00:56 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    örnek olarak battlefield 4 gibi grafik açısından kaliteli oyunlar ayrıca belki oynarken kayıt yapabilirim ama o zaman ayarları kısarım

    13 Temmuz 2014 - 00:44 Beğen
  • Leonardo08 @leonardo08

    adam termal macunu unuttumu banamı öyle geldi ?

    15 Mayıs 2014 - 17:32 Beğen
  • Durum (5)
  • Yorum (12)
  • Takipçi (9)
  • Takip edilen (9)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Türk Telekom Mobil Taahhüt Bozma Cezası Sorgulama - Ceza Öğrenme

26

Private Cloud Nedir? Kurumsal Altyapılarda Neden Öne Çıkar?

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Mirc Chat Sohbet

12

Nusrat Oyunu

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 232 ziyaretçi, 87 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum