Seçeneklerde ipad 2 mid 2012 diye ayrı bir şey var belki o çözer. Çözmezse bilemiyorum :/
Seçeneklerde ipad 2 mid 2012 diye ayrı bir şey var belki o çözer. Çözmezse bilemiyorum :/
6.1.3'teki hareketi görünce 8.4.1'e yürümeye cesaret edemedim, bir daha ellersem ne olayım 🙂
Deneyin, muhtemelen oluyordur. Elimde cihaz yok deneyemiyorum. Eğer oluyorsa haber verin yazıyı güncelleyeyim 🙂
Deneyin, olabilir. Yazıdaki linkte cihaz için imzalı iOS dosyası varsa muhtemelen olur.
Burada beni daha çok ilgilendiren aslında ASI, yani Artificial Super Intelligence. Konuya dair beyninizi yerinde döndürecek bir makale serisi için buyrun: https://waitbutwhy.com/2015/01/artificial-intelligence-revolution-1.html
Levent'in bahsettiği Intel 50. yıl toplantısına dair bendeki notlar şurada: https://epnext.com/igne-ucuna-200-milyon-transistor-sigdiran-sirket-50-yilini-kutladi/
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@ldaskiran gerçi onda da signed iOS 6 yok, kötü şans sanırım.