evet?
Linux kullanılsın da ha pardus ha öteki benim için mahsuru yok. ^_^
günlük kullanımı tarayıcı ve paket programlar arasında geçen insanlar için terminal kullanmak gerekmiyor aslında. genel olarak tüm masaüstü linux dağıtımlarında geçerli bu durum.
yıl olmuş 2015 böyle siyah ekranda otomasyon yazılımları mı kaldı ya .s
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İroniyi anlamayan falan olur diye "vah vah" yazdım ama ^^