merhabalar,
Lg G4 cihazını 2016 yılında Hepsiburada dan aldım Garantisi devam ederken. Anakartı yandı İthalatcı firma olan Evo Teknik servise Gönderdim ürün 45 günde tamir edildi. Şuan ürün bende. Para iade talebinde bulunacağım.
Para iade talebimi Teknik servisten yani Evo bilişimden mi yoksa Hepsiburada dan mı bulunmalıyım
merhabalar,
Lg G4 cihazını 2016 yılında Hepsiburada dan aldım Garantisi devam ederken. Anakartı yandı İthalatcı firma olan Evo Teknik servise Gönderdim ürün 45 günde tamir edildi. Şuan ürün bende. Para iade talebinde bulunacağım.
Para iade talebimi Teknik servisten yani Evo bilişimden mi yoksa Hepsiburada dan mı bulunmalıyım