Gece yarısı yarı uyanık sekilde dinlediğim 13:50 ile 14:09 arasindaki sese baya irkildim. 🙂
Gece yarısı yarı uyanık sekilde dinlediğim 13:50 ile 14:09 arasindaki sese baya irkildim. 🙂
iphone aynı özellikleri var sadece ekran küçük ve sim takılmıyor.699tl yarin sipariş vermeyi düşünüyorum ios tanımak için verilir mi?
ipod touch 6.nesil çıktı inceleme olanağınız var mı almayı düşünüyorum fiyatı uygun.
Ortak proje geliştirme için aracı olamaz misiniz?
Turkiye'de ortak çalışma kavramı yok malesef bu yüzden sizin bir katkınız olabilir belli bir kitleniz var.Java bilgim var az çok yaparsanız seve seve katkı saglarim.
Haftalık gündemin bağımlısı oldum.Uzun zamandır dinliyordum bugün itibariyle aranıza katılmak kısmet oldu.
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Uzu bir aradan sonra tekrardan sizi dinliyorum 🙂