Merhaba, lg g3 cihazımı hepsiburada üzerinden ithalatçı firmanın servisine yolladım ve 20 iş gününü geçti, para iadesi talep edeceğim fakat faturayı ürünle birlikte yolladım ve fotokopisini çektirmeyi unutmuştum. İnternet üzerinden aldığım için hepsiburada da ürün bilgilerimin ve servise giriş tarihinin ekran görüntüsünü aldım ve elimde belge olarak da sadece kargonun verdiği fatura var bu durumda ne yapmalıyım ? Servis beni arama zahmetinde dahi bulunmadı.
Merhaba, lg g3 cihazımı hepsiburada üzerinden ithalatçı firmanın servisine yolladım ve 20 iş gününü geçti, para iadesi talep edeceğim fakat faturayı ürünle birlikte yolladım ve fotokopisini çektirmeyi unutmuştum. İnternet üzerinden aldığım için hepsiburada da ürün bilgilerimin ve servise giriş tarihinin ekran görüntüsünü aldım ve elimde belge olarak da sadece kargonun verdiği fatura var bu durumda ne yapmalıyım ? Servis beni arama zahmetinde dahi bulunmadı.