Telefon zamları normal şartlar altında yeni ithal edilen, şu an gümrükte olan ama henüz girişi yapılmayan ve elbette bundan sonra ithal edilecek telefonlara yansıyacak.
Ama görünen o ki şimiden eldeki telefonlara zam yapmaya hazırlananlar var. Telefon almayı düşünenler eski fiyatlardan buldukları yerden alsın derim. Model vs kılı kırk yarmanın anlamı yok bu saatten sonra.
https://www.hepsiburada.com/cep-telefonlari-c-371965?filtreler=satici:Hepsiburada
Yeni modelleri beklemeyin, paranız yeteni alın, artık alamayacaksınız yoksa.
İyi kötü bir iphone var elimde sahip çıkayım. Artık almak hayal oldu.
p30 pro 128 6500 tl iken 1 saat önce, şimdi 6900 oldu.
Bunlar minik arttırmalar asıl kazık sonra.
Diyanete sorayım burdan alkolmü haram bu kadar çok insanları bunaltan zamlarmı. Hayat sevincimiz yerlerde sürünüyor. Bu kadar devlet malını özelleştirip üstüne bu zamlar nedir.