• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Keski
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 17.09.2014
Tembelin teki...
  • Keski @keski

    @gamsizm Levent Pekcan bir videoda 'Televizyonlarda gecikme süresi yüksek ama gerçekten hissedebilen var mı?' tarzında bir şey söylemişti. Siz de hissettiğinizi söylemiştiniz. Belli ki gecikme ve yırtılmayı iyi seçiyor gözleriniz. 😀

    29 Ekim 2020 - 00:59 Beğen
  • Keski @keski

    @cgdincer Neden şimdiden giriştiler bu işe?

    29 Ekim 2020 - 00:37 Beğen
  • Keski @keski

    @gamsizm Bugüne kadar oyun deneyimini en yüksek düzeyde iyileştiren teknoloji adaptive sync diyebilir miyiz?

    29 Ekim 2020 - 00:36 Beğen
  • Keski @keski

    @gamsizm Ray Tracing vazgeçmesi zor bir deneyim sunuyor mu?

    29 Ekim 2020 - 00:21 Beğen
  • Keski @keski

    @scorptr Önemli değil.

    21 Ekim 2020 - 17:59 Beğen
  • Keski @keski

    Canın sağolsun.

    18 Ekim 2020 - 14:27 Beğen 1
  • Keski @keski

    e-Posta gönderdim.

    18 Ekim 2020 - 14:27 Beğen
  • Keski @keski

    e-Posta gönderdim.

    18 Ekim 2020 - 14:27 Beğen 1
  • Keski @keski

    Hayır.

    18 Ekim 2020 - 14:26 Beğen
  • Keski @keski

    Kişisel e-posta adresini verir misin?

    02 Mart 2019 - 12:29 Beğen
  • Keski @keski

    Önemli değil. Umarım faydalı olurlar.

    02 Kasım 2018 - 16:53 Beğen
  • Keski @keski

    Kişisel e-posta adresini verir misin?

    27 Ekim 2018 - 21:35 Beğen
  • Keski @keski

    Kişisel e-posta adresini verir misin?

    26 Ekim 2018 - 20:02 Beğen
  • Keski @keski

    Kişisel e-posta adresini verir misin?

    26 Ekim 2018 - 20:01 Beğen
  • Keski @keski

    Kişisel e-posta adresini verir misin?

    26 Ekim 2018 - 20:01 Beğen
  • Keski @keski

    Kişisel e-posta adresini verir misin?

    26 Ekim 2018 - 20:01 Beğen
  • Keski @keski

    TeknoSeyir üzerinden özel mesajlaşma yok mu?

    26 Ekim 2018 - 19:55 Beğen
  • Keski @keski

    'Legacy Support' seçeneğini seçerek denediniz mi?

    16 Nisan 2017 - 19:16 Beğen
  • Keski @keski

    @cates Nerede çalışıyorsunuz? Neden sürekli askerlerle muhatap olmanız gerekiyor?

    12 Nisan 2017 - 20:50 Beğen
  • Keski @keski

    Zorunlu askerlik hizmeti yapanların maddi-manevi çok yıpratıldığı söylenir. Hatta bunu anlatan cümle şudur: 'Askerliğini nasıl geçireceğin sana denk gelen komutana bağlı.'. Bunu kastettiniz sanırım.

    12 Nisan 2017 - 19:51 Beğen 1
  • Durum (30)
  • Blog (1)
  • Yorum (121)
  • Takipçi (34)
  • Takip edilen (35)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum