merhaba, ben de ekimin 10 unda htc telefonumu garantisi için turk telekoma verdim.türk telekomdan almıştım. 2 ay oldu ama hala kargoda diyip oyalıyorlar haftalardır. ve bana herhangi bir sorgu numarası falan da vermediler. tüketici haklarına gidicem ama servisin eline telefonun ne zaman geçtiğini nasıl belgeleyebilirim. Türk telekomdan bu belgeyi istesem verirler mi. çünkü herhangi bi sorgu numarası vermediler. o yuzden sızın gıbı ekran görüntüsü de alamıyorum.
merhaba, ben de ekimin 10 unda htc telefonumu garantisi için turk telekoma verdim.türk telekomdan almıştım. 2 ay oldu ama hala kargoda diyip oyalıyorlar haftalardır. ve bana herhangi bir sorgu numarası falan da vermediler. tüketici haklarına gidicem ama servisin eline telefonun ne zaman geçtiğini nasıl belgeleyebilirim. Türk telekomdan bu belgeyi istesem verirler mi. çünkü herhangi bi sorgu numarası vermediler. o yuzden sızın gıbı ekran görüntüsü de alamıyorum.