@levent-alpsal kardeş ben 7 aya önce s6 edge plas telefon aldım aldığım günden buyana %90 şarj olan telefonu akşam hiç kulambadan sabah elime aldığımda kapanıyor durduk yere şarjı bitiyor.. son zamanlarda beyaz bir sayfaya girdiğimde telefonda ekranına dikkatli bakınca silik silik yazılar var ve hiç gitmiyor ben delta servislı telefon aldım peki bunların yapacağı yok ... garantiye gönderdiğinde ellerine ulaştığı günü nasıl öğrenirim bi bana yazarmısın 2.400 verdim gözünü seveyim ne olur cevap ver olurmu 🙁
@levent-alpsal kardeş ben 7 aya önce s6 edge plas telefon aldım aldığım günden buyana %90 şarj olan telefonu akşam hiç kulambadan sabah elime aldığımda kapanıyor durduk yere şarjı bitiyor.. son zamanlarda beyaz bir sayfaya girdiğimde telefonda ekranına dikkatli bakınca silik silik yazılar var ve hiç gitmiyor ben delta servislı telefon aldım peki bunların yapacağı yok ... garantiye gönderdiğinde ellerine ulaştığı günü nasıl öğrenirim bi bana yazarmısın 2.400 verdim gözünü seveyim ne olur cevap ver olurmu 🙁