Merhaba, imla hatamız varsa yorumlarda belirtin demişsiniz. Birçok hatanız var. En başta; "şarz" değil "şarj". Noktalardan sonra yeni bir cümleye başlanırken boşluk verilir. "Yada" değil "ya da". Ayrıca çift boşluklara dikkat etmeniz gerekiyor. Cümle "ve" ile başlamaz. Benim ilk başta görebildiklerim bu kadar. İyi çalışmalar dilerim.
Merhaba, imla hatamız varsa yorumlarda belirtin demişsiniz. Birçok hatanız var. En başta; "şarz" değil "şarj". Noktalardan sonra yeni bir cümleye başlanırken boşluk verilir. "Yada" değil "ya da". Ayrıca çift boşluklara dikkat etmeniz gerekiyor. Cümle "ve" ile başlamaz. Benim ilk başta görebildiklerim bu kadar. İyi çalışmalar dilerim.