merhabalar ben 26.12.2015de istanbul bilişim a.ş den casper via v6x telefon almıştım 21.12.2016da 4.kez aynı sorunla servise yolladım ve bedel iadesi için rapor istedim. Fakat bana bugün itibariyle yeni ürün yollamışlar özellikle bedel iadesi istediğim halde. Casper'i aradığımda kendi sitelerindeki garanti koşullarında da yazmasına rağmen bana ısrarla bedel iadesi için rapor vermediklerini öyle bi raporları olmadıklarını söylüyorlar. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Tüketici hakem heyetine gitmek tek çözüm yolu mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
merhabalar ben 26.12.2015de istanbul bilişim a.ş den casper via v6x telefon almıştım 21.12.2016da 4.kez aynı sorunla servise yolladım ve bedel iadesi için rapor istedim. Fakat bana bugün itibariyle yeni ürün yollamışlar özellikle bedel iadesi istediğim halde. Casper'i aradığımda kendi sitelerindeki garanti koşullarında da yazmasına rağmen bana ısrarla bedel iadesi için rapor vermediklerini öyle bi raporları olmadıklarını söylüyorlar. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Tüketici hakem heyetine gitmek tek çözüm yolu mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim.