kalpizzz55 @kalpizzz55 10 Şubat 2015 - 11:44 @baris_ozkok Windows 10 geçim yoksa az bekleyim mi? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş Furkan Çakar @furkan55 Ben kullanıyorum pek sıkıntısı yok bence geçmelisin. 10 Şubat 2015 - 11:59 Yanıtla Beğen kalpizzz55 @kalpizzz55 Tamam indirim kurarım 😀 10 Şubat 2015 - 12:04 Yanıtla Beğen kalpizzz55 @kalpizzz55 yok pc 10 Şubat 2015 - 12:04 Yanıtla Beğen Barış Özkök @baris_ozkok Daha erken sayılır. Bekle derim ben. Stabil değil. Yeni bir update çıkıyor ve hoop kitleniyorsun. O yüzden kararlı sürümü çıkana kadar bekle bence 10 Şubat 2015 - 12:07 Yanıtla Beğen 1 kalpizzz55 @kalpizzz55 tamam teşekkür ederim. 10 Şubat 2015 - 12:09 Yanıtla Beğen İptal
kalpizzz55 @kalpizzz55 30 Temmuz 2014 - 12:51 Kindle Fire HDX olarak adlandıralan 9.inc bir tablet BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 4 2 Hakan @i12mini Bu dananıma 2gb ram yakıştımı şimdi 30 Temmuz 2014 - 13:18 Yanıtla Beğen İptal
kalpizzz55 @kalpizzz55 12 Temmuz 2014 - 23:03 http://www.youtube.com/watch?v=Uc4CD1aEFwE#t=56 Generating Electricity By Walking - Google Science Fair 2014Did you know that you can produce electricity by just walking? Here's my documentation of the gizmo that I've conceptualize over the years. It's a shoe insole that generates electricity solely by... BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 2 İptal
kalpizzz55 paylaştı. Mustafa Tufan @mustafatufan 12 Mayıs 2014 - 19:29 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 195 21 19 Önceki yorumları gör 4 / 36 engininan @engininan 😀 13 Mayıs 2014 - 17:05 Yanıtla Beğen HALİL DİLER @bymcfalsi91 Armin 😀 13 Mayıs 2014 - 17:40 Yanıtla Beğen GaRGaMEL @gargamel LP; kırkından sonra fena fenomen olacan ama bünye kaldıracakmı bilmiyorum.. 🙂 14 Mayıs 2014 - 01:47 Yanıtla Beğen FATİH @fthsnmz "Eğleniyor muyuz Gençler " Her zamana 🙂 14 Mayıs 2014 - 09:58 Yanıtla Beğen İptal
Ben kullanıyorum pek sıkıntısı yok bence geçmelisin.
Tamam indirim kurarım 😀
yok pc
Daha erken sayılır. Bekle derim ben. Stabil değil. Yeni bir update çıkıyor ve hoop kitleniyorsun. O yüzden kararlı sürümü çıkana kadar bekle bence
tamam teşekkür ederim.