( iki yılda bir telefon kaydı yapılması dışında telefon getirilmesinin önüne engel kondu.) burda zaten eski hakların korunuyor yani demek istiyorki sen 2 yılda bir telefon getirip imei kaydı yapıyorsun bunun haricinde de telefon getirip başkasının pasaportuna kayıt yada imei atılarak satılıyordu bunun önüne engel konuldu bu işi ticarete döken çoktu dikkatınızi çekerse bazi telefonlar daha Türkiye ye gelmeden telefoncularda pasaport kayıtlı bir dünya telefon oluyordu
(söz konusu muafiyet limiti dışında beyanlarına aykırı olarak üzerlerinde, eşyası arasında veya taşıma araçlarında çıkan ya da başkasına ait olduğu halde kendi eşyasıymış gibi getirdikleri cep telefonunun gümrük vergileri iki kat olarak alınır ve eşya sahibine teslim edilir.) muafiyet dişinda telefon getirenden 2 katı vergi alınıp teslim edilecek diyor bence çok mantıklı olmuş normal vatandaşın hakkı korunuyor işi ticerete dökenlere engel getirilmiş 2 katı vergi burdaki telefon fiyatlarına yakın bir fiyat demek, getirmek mantıklı olmayacak
şimdi bazı arkadaşlar olayi hemen sapıttırmış ne alakaysa dincilere kadar gitmiş
( iki yılda bir telefon kaydı yapılması dışında telefon getirilmesinin önüne engel kondu.) burda zaten eski hakların korunuyor yani demek istiyorki sen 2 yılda bir telefon getirip imei kaydı yapıyorsun bunun haricinde de telefon getirip başkasının pasaportuna kayıt yada imei atılarak satılıyordu bunun önüne engel konuldu bu işi ticarete döken çoktu dikkatınızi çekerse bazi telefonlar daha Türkiye ye gelmeden telefoncularda pasaport kayıtlı bir dünya telefon oluyordu
(söz konusu muafiyet limiti dışında beyanlarına aykırı olarak üzerlerinde, eşyası arasında veya taşıma araçlarında çıkan ya da başkasına ait olduğu halde kendi eşyasıymış gibi getirdikleri cep telefonunun gümrük vergileri iki kat olarak alınır ve eşya sahibine teslim edilir.) muafiyet dişinda telefon getirenden 2 katı vergi alınıp teslim edilecek diyor bence çok mantıklı olmuş normal vatandaşın hakkı korunuyor işi ticerete dökenlere engel getirilmiş 2 katı vergi burdaki telefon fiyatlarına yakın bir fiyat demek, getirmek mantıklı olmayacak
şimdi bazı arkadaşlar olayi hemen sapıttırmış ne alakaysa dincilere kadar gitmiş