İş yerinde kullanıyorum. Ufak olması dışında problem yok(evde g402 kullanıyorum), genel olarak memnunum.
İş yerinde kullanıyorum. Ufak olması dışında problem yok(evde g402 kullanıyorum), genel olarak memnunum.
Her stage için ayrı bir layer oluşturup layer ayarlarından weight kısmını 1 yaparsanız animasyonlar farklı layerlarda çalışmış olur. Böylece bir stage bittikten sonra diğerine geçiş olmayacağı için pozisyon sıfırlanması da olmayacaktır.
https://noctua.at/en/productfaqs/productfaq/view/id/236/
Linkte uyumlu olduğu belirtilmiş.
Unity collab kullanacaksanız, developer dashboard üzerinden organizasyon oluşturup, projeyi organizasyon ile bağlamanız gerekli. Bağlama işlemini Unity içinden de yapabilirsiniz.
1 haftadır twitter üzerinden her gün yazıyorum. Tek yaptıkları işlem, destek talebine öncelik vermek oluyor.
Teşekkürler. PTT sitesinden gönderim ücretini görmek için hangi seçeneği seçmem lazım, yurtdışı mı?
Düz metal olanların çoğu güzeldir ama renklilerde bazen arka plaka boyanmamış oluyor yada renkler soluk oluyor.
O oyunların dışında GTAV oynarım belki diye böyle bir sistem toplama kararı aldık. Bütçe de 2700tl olunca ne kadar çıkabilirsek çıkalım dedik.
Burada gerekli açıklama yapılmış
https://frpnet.net/haberler/ne-oldu-boerue-projesi-diyenlere-ekipten-cevap-geldi
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İş yerime yakın yerde var görünüyor. İsterseniz kargolayabilriim.