bu arada varsayım değil, aynı gece sipariş verdim geldi 🙂
@gamsizm abi selamlar. kargolama ne durumda? mng kargo benim bulunduğum adrese teslimat yapmama konusunda çok ısrarcı olduğu için şubeye geldi mi geri mi döndü vs vs gibi durumlar hakkında bir bilgim olmuyor ne yazık ki. eğer gönderdiyseniz takip numarası paylaşma şansınız olur mu?
daha önceki satışlar göz önünde bulundurularak o sayıya karar verildi. hatıra için yapılmış ve kar amacı gütmeyen bir ürün için neden maduriyet amaçlanmış olsun, yani fikir belirtelim de saçmalamayalım lütfen.
bana kalırsa en güzeli, ikinci seri tasarımı belirlenip önsipariş alınması gelen siparişe göre belki başka bir yer ile anlaşılarak oraya yaptırılabilir. adet yüksek olursa daha uygun fiyatlara da gelebilir.
ben de 2 tane sipariş verecektim, sonradan vazgeçtim. esasında satmak için değil kardeşime alacaktım ama burada bu ahantarlık için yazılan yazılar aklıma geldi, bekleyen çok diye düşündüm. kardeşim için sadece şık bir hediye olacaktı ancak buradaki arkadaşlar için bunun bir anlamı var. alan herkes güzel günlerde kullansın. 🙂
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
güle güle kullanın hocam