Konu mükemmel olmuş gerçekten, öncelikle bizlere böylesine bilgilendirici içerikle dolu bir makale paylaştığınız için teşekkürler. Açıkcası genelde misafir gezerdim forumu ama bu konuyu görünce artık üye olup bir teşekkür mesajı yazmanın vakti geldiğini anladım. 🙂 Ayrıca bir ufak sorum daha var. Bios sayfasında markalara göre ayrılan bir durum ben göremedim. Mesela benim anakartım Msi G41M-P26 diye geçiyor. Sizin linkini verdiğiniz bios sayfasında G41M-P26 diye aratınca çıkıyor ama bir marka ibaresi belirtmiyor bu normal mi ? Ayrıca bu bioslar anakart üreticilerinin çıkardığı son güncel bioslar üzerinde oynama yapılarak oluşturulan dosyalar sanırım. Eğer eski bios dosyalarından yapıldıysa ve daha sonra çıkarılan bioslar üzerinden güncelleme yapılıp tekrar eklenmediyse stabilite sorunları yaşamayız umarım. 🙂 Bu arada bende E5450 işlemci aldım ve evde ikinci sistem olarak akttif etmeyi düşünüyorum. Yanına birde GT 1030 Ekran kartı aldım 2.el iyi bir üçlü olucaklar gibi hissediyorum.
Asus N16 kullanmaktayım ve açıkcası gayet memnunum. Sürekli firmware güncellemeleri çıkarıyor asus ve ürünlerinin arkasında duruyorlar açıkcası. Çift anten ile wifi çekim gücü gayet kabul edilebilir seviyelerde, mesela üst katta oturan abim rahatlıkla internete girebiliyor wifi üzerinden. Yazın pek ciddi bir ısınma sorunuylada vs. karşılaşmadım açıkcası sadece her modemde olan çok az bir ısı söz konusu. Modem reset sonrası tekrar kendine gelme ve internete bağlanma süreside toplasan 20-30 saniye arasıdır. Merak ettiğiniz birşey olursa belirtin, müsayit olduğumda yanıtlamaya çalışırım.