intel veya amd bu açıktan dolayı ceza yemeli %30 performans kaybı az değil.
S pen yok sanırım değil mi? Bu fiyat aralığında s pen olsa çok işime yarardı.
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 79 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
intel veya amd bu açıktan dolayı ceza yemeli %30 performans kaybı az değil.