@alipektas Kesinlikle, eleştiriler olmalı. Ancak arkadaşın şevkini kırmadan, yapıcı eleştiri yapmayı tercih ederim. Bahsettiğin iki özellik de şimdilik bu arkadaşın oyununda yok zaten, kalite ve özgünlük. Eleştirileri dikkate alıp güzel bir ekip kurup geliştirebilirse ne ala. Bu arada, arkadaş da 40'lı yaşlardaymış.

1. Prison Break
2. Lost