Bende 3 aydır bekliyorum. Hala ses seda yok. Sivil Havacılık kurumuna mail attım, iletişimden yazdım fakat geri dönüş alamadım. Büyük olasılıkla bizi kandırdılar 😀
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bende 3 aydır bekliyorum. Hala ses seda yok. Sivil Havacılık kurumuna mail attım, iletişimden yazdım fakat geri dönüş alamadım. Büyük olasılıkla bizi kandırdılar 😀