Hamdi Bey gitti, benim için gündem bitti. Yolunuz açık olsun.
son bölümdeki züccaciye olayında koptum ben 😂😂😂
öncelikle aracınız hayırlı olsun,video da gayet faydalı olmuş,emeğinize sağlık.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hamdi Bey gitti, benim için gündem bitti. Yolunuz açık olsun.