Bunla alakalı bi kaç bişey duymuştum sizden ama murat abi tetaylı bi video yapsanız kısada olsa:)
Bunla alakalı bi kaç bişey duymuştum sizden ama murat abi tetaylı bi video yapsanız kısada olsa:)
S.a konuyla alakalı değil ama ucuza win10 pro satıyolar 50-100 tl arası bu nasıl oluyo bide güvenli biyer tavsiye edermisiniz varsa teşekkür ederim şimdiden
Sağolun tm olarak nedir bu lisans lar niye bukadar ucuz mazada 350-500
Bunlarda 40 50 100 vesayre alıp insan gibi kullanmak istiyorum güncelmesini felan yapsın oyunları orjinal alıyom win de orjinal olsun sıktı korsanla uraşmak artık
(bunlarda beni uğraştırırmı derdim bu uğraşmak istemiyon :))
Arkadaşlar bu kart vatan pc 700tl di şimdi 834 felan bu ne iş ya 2günde 130tl üste koymuş bişeye niyetlenme hemen kitliyolar ya...
Baktığım bi kartdı teşekkür ederime elimde x5460 4gb remli bi sistem var 🙂 bana bu kartı önerirmisiniz ?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@kirbit fiyatne