hocam merhaba ASUS P5QPL-AM anakart + E7400 işlemci + NVidia GT220 1gb 128 bit + 4gb 800mhz Ram kullanıyorum Photoshop CS6 + Pluginler kullanıyorum ağır photoshop işlemlerim var işlemcim yetersiz kalmaya başladı bu işlemciyi alırsam ne gibi bi değişim olur ? ısınma problemi var mı ? sonra aldığımızda 50 dereceden aşağı düşmezde 🙂

@huseyinekrem sağolasın hocam ama DDR2 8 gb ram Türkiyede yok galiba. başını ağrıtıyorum ama son olarak benim gezinmede falanda sıkıntım var hani abartı olmasada mesela sitenizde en üstten an alta inerken 2 3 saniyelik donma oluyor .