Bir ara maclerde mouse ve klavyeyi başka apple cihazlarda kullanma vardı. Mac cihaz varsa onunla kontrol edilebilir
Bir ara maclerde mouse ve klavyeyi başka apple cihazlarda kullanma vardı. Mac cihaz varsa onunla kontrol edilebilir
uzun süreli kullanılan iphonelarda var bu sıkıntı gerçekten. Iphone 7 kullanıyordum 3. seneden sonra şarj problemim olmaya başladı. 2 sene öyle kullandım şu an 13 pro kullanıyorum gece şarja taktığımda genellikle %40 civarında oluyor.
@loop genellikle whatsapp gruplarındaki arkadaşlarım saçma anketlerini buradan açıyor talihsiz bir zaman olmuş 😀
Ben bunu çok yapıyorum kripto paralarla çok işim olmuyor genelde. Ani btc yükselmesinde usdt alıyorum. Piyasa durgunlaşınca satıyorum 😀
Ben kendi laptopımda zamanında o üstteki plakanın plastik tutucalarını patlatıp kaldırmıştım. Plakayı kaldırdıktan sonra fan çıkarılabiliyor çıkarttığım fanın içine yağ sürüp kapatmıştım. Kapattığımda plastik tutucular tutmadığından elektrik bandıyla yapıştırmıştım. Ama sizinkinde nasıl olur bilemiyorum. Benzer gibi duyuro yine de.
Note'daki gibi kalemi koyma yeri yok gibi gördüm. Eğer öyle ise kimse yanında ayrıca kalem taşımaz diye düşünüyorum.
Bu yalnız size göre önerilen trend topicler. Sizin ilgi alanınıza göre yayınlananlar.
32 ms gecikme biraz çokmuş yalnız. Tabi hiç altyapı olmamasından iyidir. Ben de superbox kullanıyorum altyapı olmadığından. Dediğiniz gibi ortalamadan çok daha fazla para ödeyip paramızla rezil oluyoruz 🙂
eklenti de kullabilirsiniz. Bi ara nik collection eklentilerini kullanıyordum baya güzel. Rawdaki yapabildiklerinizi daha az esneklik ve basit arayüzle yapabilirsiniz.
@emrekocax eski makine sensör sabitleme(IBIS) yok. 5D mark 2 de full frame bir makine o da ucuz eski olduğundan dolayı.
eski makineler sensör sabitleme(IBIS) yok. Videosu da yanlış hatırlamıyorsam 720p'ydi. Mesela 5D mark 2 de full frame bir makine.
@protego tablet varsa olabilir fakat genelde mouse ile yazılan yazılar dışarıda fiziksel yazdığımız yazılara benzemiyor 😀 Gölge ve ışıklandırma konularını ayarladıktan sonra elbette gerçekçi görünecektir.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Firmalar bi öğrenemediler zaten iphone bu yüzden parladı. Kenarından bir şey çıkan kapağı açılıp kapanan bir şeyler olan telefonlar sürdürülebilir olmuyor. Ver dümdüz telefonu kullansın millet ya