Ya ben de otoseyire videoyu yükleyip kaldırdık deyince tesla sandım. Golfü napalım her yerde olan fakir arabası.
Bundan ne haber onu söyleyin
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10630679_759341697445111_3597205128859399708_o.jpg
@tunakaner fiyatı fazla olabilir ama sonuçta diğer ülkelerde işçilerin vs bindiği fakir arabası. Tesla en azından yurtdışında da pahalı.