Bende iki yıl önce servise yollamıştım ısınıyo diye bana su geçirmiş başka imei nolu tel geldi. Bende tüketici haklarına verdim kazandım 3 ay falan oldu parayı almak için napmam gerekiyor ?
Bende iki yıl önce servise yollamıştım ısınıyo diye bana su geçirmiş başka imei nolu tel geldi. Bende tüketici haklarına verdim kazandım 3 ay falan oldu parayı almak için napmam gerekiyor ?
Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
iptal ettirme kardeşim masraflar sana kaçar. Git al paranı cihazı isterlerse o şekilde gönder. Zaten bundan vermiştim dersin olur biter. ama karar üstünden 15 iş günü geçmesini bekle kesinleşsin karar itirazda bulunmasınlar