Bu sukutir ilk ciktiginda ben de almistim. Merakimdan surekli motor alip kisa surede satiyorum. Bunu uzun zaman kullanirim gibi geliyor. Sehir icinde cok pratik kullanimi var. Yamaha D'elight daha hafif ve pratikti ama aynalarin gorus acisi kotuydu ve cusseme gore cok rahat degildi. Bunu daha cok sevdim. Olumlu yanlarindan bahsedilmemis bir nokta sele alti tam kask almasa da bence gayet iyi buyuklukte. Kancasi biraz kisa ama en az 10 alisveris torbasini rahatlikla asabiliyorum. Ayrica kabin bagaji buyuklugundeki cantalari ve spor cantalarini cok rahatlikla bacak arasina alabiliyorsunuz. Begenmedigim iki yonu var. Aynalar cok cabuk yerinden oynuyor ve duzeltmesi biraz zahmetli. Ikincisi de lastikler cok kotu. Koprude filan yandan gelen ruzgar cok fena savuruyor. 4-5 kez kaydim. Lastikleri degistirme parasini ustune mutlaka koyun.
Bu arada benzin 2lt/km civarinda yakiyor ama dur kalklardan da feragat edildigi icin toplamda benzine giden para inanilmaz az. Arabayla ayda 1000 tl olan masraf benzin tuketim orani kaba hesabiyla 200 tl'ye degil, 60 tl'ye filan dusuyor. Pratik kullanim verilerine de bakmak lazim. Arabalar Istanbul'da km'ye gore degil trafikte gecirdikleri sureye gore para harciyor.
Bu sukutir ilk ciktiginda ben de almistim. Merakimdan surekli motor alip kisa surede satiyorum. Bunu uzun zaman kullanirim gibi geliyor. Sehir icinde cok pratik kullanimi var. Yamaha D'elight daha hafif ve pratikti ama aynalarin gorus acisi kotuydu ve cusseme gore cok rahat degildi. Bunu daha cok sevdim. Olumlu yanlarindan bahsedilmemis bir nokta sele alti tam kask almasa da bence gayet iyi buyuklukte. Kancasi biraz kisa ama en az 10 alisveris torbasini rahatlikla asabiliyorum. Ayrica kabin bagaji buyuklugundeki cantalari ve spor cantalarini cok rahatlikla bacak arasina alabiliyorsunuz. Begenmedigim iki yonu var. Aynalar cok cabuk yerinden oynuyor ve duzeltmesi biraz zahmetli. Ikincisi de lastikler cok kotu. Koprude filan yandan gelen ruzgar cok fena savuruyor. 4-5 kez kaydim. Lastikleri degistirme parasini ustune mutlaka koyun.
Bu arada benzin 2lt/km civarinda yakiyor ama dur kalklardan da feragat edildigi icin toplamda benzine giden para inanilmaz az. Arabayla ayda 1000 tl olan masraf benzin tuketim orani kaba hesabiyla 200 tl'ye degil, 60 tl'ye filan dusuyor. Pratik kullanim verilerine de bakmak lazim. Arabalar Istanbul'da km'ye gore degil trafikte gecirdikleri sureye gore para harciyor.