1)Titreşim durumu nasıl?
(Bazı telefonlarda örneğin note 2 masa üstündeyken bile titrediğini hissedebiliyorsunuz)
2)Konuşurken karşı tarafın sesi kısık mı geliyor yoksa normal mi geliyor?
(Daha önce kullandığım telefonumda gürültülü bir ortamdayken karşı tarafı duymak neredeyse imkansız oluyordu. Şimdikinde ise sessiz ortamda konuşmayı başkaları duymasın diye sesi kısıyorum 🙂 ki şimdi kullandığım telefonumdan memnunum )
3) Telefonun çekim gücü nasıl?
(Shiftdelete incelemesinde LG G4 için çekim gücünün zayıf olduğundan bahsedilmiş )
4) İntel işlemci ile çalışmayan uygulamalar var mı? Var ise nasıl bir yöntem izleniyor?
(Cevabı biraz zor olabilir. Genel olarak sosyal medya yada çok indirilen uygulamalarda sıkıntı yaşanıyor mu? )
5) İntel işlemcilerin gece uyku moduna geçmedikleri vb gibi söylemler söz konusu, telefon ile hiç bir işlem yapılmadığı durumda geceden sabaha batarya yüzdesi değişimi nasıl ?
(Mümkün ise tek sim ve çift sim denemesi yapabilir misin?)
6)Samsung da ve bazı markalarda olan bataryanın azaldığı durumda telefonu nokia 3310 gibi yaparak konuşma ve mesajlaşma süresini arttıran bir ayar söz konusu mudur?
(Samsung ultra power saving mode)
1)Titreşim durumu nasıl?
(Bazı telefonlarda örneğin note 2 masa üstündeyken bile titrediğini hissedebiliyorsunuz)
2)Konuşurken karşı tarafın sesi kısık mı geliyor yoksa normal mi geliyor?
(Daha önce kullandığım telefonumda gürültülü bir ortamdayken karşı tarafı duymak neredeyse imkansız oluyordu. Şimdikinde ise sessiz ortamda konuşmayı başkaları duymasın diye sesi kısıyorum 🙂 ki şimdi kullandığım telefonumdan memnunum )
3) Telefonun çekim gücü nasıl?
(Shiftdelete incelemesinde LG G4 için çekim gücünün zayıf olduğundan bahsedilmiş )
4) İntel işlemci ile çalışmayan uygulamalar var mı? Var ise nasıl bir yöntem izleniyor?
(Cevabı biraz zor olabilir. Genel olarak sosyal medya yada çok indirilen uygulamalarda sıkıntı yaşanıyor mu? )
5) İntel işlemcilerin gece uyku moduna geçmedikleri vb gibi söylemler söz konusu, telefon ile hiç bir işlem yapılmadığı durumda geceden sabaha batarya yüzdesi değişimi nasıl ?
(Mümkün ise tek sim ve çift sim denemesi yapabilir misin?)
6)Samsung da ve bazı markalarda olan bataryanın azaldığı durumda telefonu nokia 3310 gibi yaparak konuşma ve mesajlaşma süresini arttıran bir ayar söz konusu mudur?
(Samsung ultra power saving mode)
İnceleme için teşekkürler.