Merhaba. 1 sene önce hepsiburadadan sony xperia c5 ultra telefon aldım. Telefonu aldığım da ufak tefek sorunları vardı ama aldırış etmedim. Zaman içinde dokunmatik algılamamaya,ekran renkleri karışmaya başladı. Bununda şar aletinden dolayı olduğunu farkettim. Telefon kendi şarj aletini bile ayırt ediyordu. 1 seneyi doldurunca garantiye gönderdim ve ürünüm yenisiyle değiştirildi. Fakat bu telefondada aynı sorunları yaşayacağımı düşünerek para iadesi talep ettim ama hala bir geri dönüş yok. Bu durumda para iadesi talep etme hakkım var mıdır? ya da bu konuda ne yapmalıyım sizce?
peki teşekkür ederim