her ps4 sahibi alacaktır ama bu oyun fiyatları yakında kredi çekerek alacak millet.
her ps4 sahibi alacaktır ama bu oyun fiyatları yakında kredi çekerek alacak millet.
tek takip ettiğim teknoloji gündemi. ama taklitle çoğalma işletme dünyasındaki kaçınılmaz son. kimse muaf değil. başarılarınızın devamını dilerim
Mutfak masamizda birseyler seyretmek icin siradan bir tabletten ideal sanko
xbox mecrası başarımlarındaki değişim iel bir rüzgar ile PS i de etkilerse nasıl olur diye merak etmedim değil. oyun keyfini aşmadığı takdirde trophy işi keyif veriyor bana.
@hkellecioglu intihal sorununun tezlerde özellikle yüksek lisans tezlerinde yoğun şekilde görülmesindeki birincil neden öğrencilere bilimsel olarak nasıl atıf yapılacağının gösterilmesindeki eksiklikten kaynaklanıyor ayrıca doğrudan-dolaylı alıntılama farkları iyi bir şekilde öğretilmiyor.bu yüzden kervan yolda düzülmüyor.
atıf konusunda ise, özellikle uluslararası arenada ciddi bir mücadele var. editörler dahil herkes atıflar üzerine kurgu yapmış durumda. çin gibi atıf kapasitesi yüksek ülkelerin bilim adamları burada bir adım öne geçiyor.hesaplamalar da bunu destekler nitelikte. var olan modellerde minik değişiklikler yapıp yayın yapma eğilimi artıyor. kısaca tek sorun intihal ve alıntılama değil maalesef.
ülkemizde bilimsel metin yazma-üretme ile ilgili çokça sorun var ama buraya sığması güç
@gamsizm TS sayesinde ps4 aldım. Microsoft vizyonsuzluğu pazarlama derslerine iyi! örnek.
bunu her ay düzenli yapmanız çok iyi oluyor @gamsizm @hkellecioglu
yayınlarınız sony nin verdiği oyunlardan iyi oluyor genelde
@gamsizm isinizden sogutacak hale getirmemeli kimse. Yorumlari kapatin kurtulun. Hakverdim.
Ayrica ben hgd nin ilk 1 dk sini video izleyip tamamni podcast ile dinliyorum. Arabada veya evde is yaparken daha iyi oluyor ama bir reklam ve biraz da video izlemeyi unutmamaya gayret ediyorum.
Bu aciklamadan sonra olumsuz yorumlarimi silmek gerektigini dusunuyorum.
Teknoseyirsiz olmaz tabi
Takipcilerine deger veren detayli bir yanit olmus. Olumsuz dusuncelerimi geri aliyorum. Bizlerin 15 20 dk eglenmesi icin mutfakta cokca emek var. Ama yine de 3lu videolarda ayda bir de olsa cesitli bahanelerle gelmeli
Tabi izleyen kalirsa...
Bence degerli icerik katkinizin olmamasi eksiklik olusturacak gibi.
oyun değerlendirmesinin de gelmesi iyi olur. değerli içerikleriniz için teşekkürler
32 lik FHD bir TVim varken bana çekici gelmemiş oyuncaktır.
çok iyi bir inceleme olmuş tabi o ayrı.
Son bir saat içinde 176 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yeni kariyer yolunca basarilar @hkellecioglu bey.