Öyle aman aman bi' oyuncu değilim zaten o kadar da para vermeye değmeyecek benim açımdan gamepassle hikâyesi olan oyunlara bakarım sadece diye düşünmüştüm. Bi' de FIFA alır geçerim benim için yeterli olur muhtemelen
Öyle aman aman bi' oyuncu değilim zaten o kadar da para vermeye değmeyecek benim açımdan gamepassle hikâyesi olan oyunlara bakarım sadece diye düşünmüştüm. Bi' de FIFA alır geçerim benim için yeterli olur muhtemelen
@ad33p evet ama 4-5 saniyelik sessizliklerde hissediyorum. Rahatsız etmedi şu ana kadar.
Hocam 1 seneden uzun süredir kullanıyorum. Ses kalitesi ve seviyesi benim için gayet iyi. Özellikle telefonla kullanırken her şey muhteşem çalışıyor. Ancak bilgisayardan microsoft teams, teamspeak, discord kullanırken bana gelen ses robotik bi' hal alıyor. Ben bi' türlü çözmeyi beceremedim. Bu uygulamaları telefonda kullanırken sıkıntı olmuyor mesela.
@bosu hocam muhtemelen ev kullanımına kurban gitti bi' youtube bi instagram yayını vardı açık
Hocam yanlış hatırlamıyorsam bi' chrome eklentisi vardı, emuparadise'da indirme linklerini aktif eden
@xeon Aman hocam Eren deme bu gece, son dakikada Alisson'un pozisyonda ufak bi kalp krizi geçiriyordum zaten
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
500 gb, tek kontrolcü