İrtibat nasıl olcak
benim sosyole girecek vaktim olmuyor.O yüzden kadirle telde.iletişime geçtiğimde kafama takılanı soruyorum.Amcaoğlu benden daha sosyal bir insan olduğu için ona danışıyorum oda sizlere danışarak cevap veriyor bana.
@brave kardes sanattan anlamayan kisilerle tartismaya girmem ve bilmedigin konulardada onyargili davranip biliyormus hissine kapilma..sen once dersine calis ondan sonra yorum yap...
@brave sanat bakis anlayisina bagli tabiki o bakis acisi sende varmi bilmiyom
Palyacoda bile bu silah yok...kardes senin bakis acin ne onuda bilmiyorum.oyun hakkinda bilgin varmi orasida mechul...avrupa satis lisyelerine bak steamde workpechleri kontrol et adamlarin yaptiklarina bi bak ondan sonra yorumyap.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Cevap veren yok başja numara yokmu