• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

grafimahir
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 25.07.2014
  • grafimahir @grafimahir

    4

    22 Ağustos 2014 - 13:05 Beğen 1
  • grafimahir @grafimahir

    3

    22 Ağustos 2014 - 13:05 Beğen 1
  • grafimahir @grafimahir

    2

    22 Ağustos 2014 - 13:04 Beğen 1
  • grafimahir @grafimahir

    Teknoseyirin çektiklerinden Crop edip Gm2 ile Zenfone 6 karşılaştırması

    22 Ağustos 2014 - 13:04 Beğen 1
  • grafimahir @grafimahir

    Çok teşekkür ederim, çok yardımcı oldunuz.

    21 Ağustos 2014 - 11:24 Beğen 1
  • grafimahir @grafimahir

    Ben kamerasını ve gps performansını merak ediyordum. genelde kamera iyi deniyor. acaba zenfone 6 da gps ile birlikte gloness (rus uydu) sistemi varmı? ve gps test programlarıyla bakıldığında kaç uydu görüyor..bende general mobile discovery 1 var ondan kurtulup bu telefondan almayı düşünüyorum. gm1'de 6-7 uydu görüyor en fazla ve zayıf olarak.

    21 Ağustos 2014 - 10:38 Beğen
  • grafimahir @grafimahir

    bende discovery 2 ile zenfone 6 arasında gidip geldim her geçen zaman her seyrettiğim inceleme zenfona yaklaştırdı..bu incelemeyi bekliyordum artık çok daha fazla zenfone 6'ya yaklaştım...bir mağazada gm1 ve gm2 den aynı yerin resmini çekip, küçük bir kısmı crop ettim %100 bakınca gm2 biraz daha bozuk geldi bana...Yada en azından donanım olarak 1 den üstün ama kamera yerinde sayıyor.

    21 Ağustos 2014 - 08:39 Beğen 5
  • grafimahir @grafimahir

    Murat bey Fotoğraf konusunda bilir kişi olduğunuzdan sizden Discovery 2 ve asus zenfone 6nın özellikle içinde bulunduğu bir telefonlar kamera karşılaştırması rica ediyorum mümkünse...

    19 Ağustos 2014 - 13:46 Beğen
  • grafimahir @grafimahir

    Gm2 de kamera kalitesi pek iyi değil deniyor. detaylı bir test yapsalar keşke

    19 Ağustos 2014 - 11:17 Beğen
  • grafimahir @grafimahir

    Murat bey General mobil discovery 2 incelemelerinde kamerada pembeleşme sorunu ve glonass ile gps başarısı hakkında da incelemede bilgi verirmisniz?

    15 Ağustos 2014 - 18:28 Beğen
  • grafimahir @grafimahir

    Murat bey, iki ricam var birincisi, yapacağınız incelemede kameranın fotoğraf çekiminde discovery 1 deki gibi pembelik yapıp yapmadığınıda incelermisiniz. otomatik isoda pek belli olmuyor iso 100 e alıp florasan olmayan loş gün ışığında beyaz zeminde pembelik kendisini belli ediyor. acaba bunda da böyle bir sorun var mı? ikinci ricamda glonass navigasyon özelliği etkili mi? şimdiden teşekkür ederim

    25 Temmuz 2014 - 18:10 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (11)
  • Takipçi (6)
  • Takip edilen (4)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26
Tümünü gör

Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum