Merhaba, ben evkurdan Galaxy note Pro almıştım cihazımın ekranı sürekli kapanım açılıyordu bende servise verdim 40 iş günü serviste kaldı ve servis, garantim olmasına rağmen bende 975 ₺ istedi. Cihazı istedim 5 bir hafta sonra elime geldi. Samsung Servisi kağıda 20 iş günü yazıp bana zorla kabul ettirdi yoksa cihazı vermediler .Bende THH'ne şikayet ettim. THh 3 ay sonra çağırdı beni bilir kişi incelemesi için aders verdi orda cihaza baktılar ve 'Cihazın içinin hiç açılmadığını ve teknik bir sorun olduğunu' rapor olarak yazdı ve beni haklı buldular. Ben ilk şikayet ettiğimde !!ürün değişimi!! talebinde bulundum çünkü böyle bir cihazı aynı paraya bulamam. Cihaz hiçbir yerde de satılmıyor. Bu durumda yeni cihaz verirler mi yoksa ne yaparlar bilemedim. Umarım cevaplayabilirsin.
Hiçbir yerde böyle bir şey görmedim. Bende size sormak istedim. Şimdiden teşekkürler.
Merhaba, ben evkurdan Galaxy note Pro almıştım cihazımın ekranı sürekli kapanım açılıyordu bende servise verdim 40 iş günü serviste kaldı ve servis, garantim olmasına rağmen bende 975 ₺ istedi. Cihazı istedim 5 bir hafta sonra elime geldi. Samsung Servisi kağıda 20 iş günü yazıp bana zorla kabul ettirdi yoksa cihazı vermediler .Bende THH'ne şikayet ettim. THh 3 ay sonra çağırdı beni bilir kişi incelemesi için aders verdi orda cihaza baktılar ve 'Cihazın içinin hiç açılmadığını ve teknik bir sorun olduğunu' rapor olarak yazdı ve beni haklı buldular. Ben ilk şikayet ettiğimde !!ürün değişimi!! talebinde bulundum çünkü böyle bir cihazı aynı paraya bulamam. Cihaz hiçbir yerde de satılmıyor. Bu durumda yeni cihaz verirler mi yoksa ne yaparlar bilemedim. Umarım cevaplayabilirsin.
Hiçbir yerde böyle bir şey görmedim. Bende size sormak istedim. Şimdiden teşekkürler.