zaten bu zihniyet yüzünden olmuyor mu herşey? eskiden böyleydi şimdi de bilmem ne falan. arkadaş bu düşünceye göre hata ve yanlışların sonsuza kadar sabit kalması gerekiyor. neden amerikada almanyada olmuyor böyle şeyler? çünkü orada demokrasi gibi demokrasi var. herşey düzen içinde. kimse biat etmiyor, medya üç maymunu oynamıyor. bir ülkede olan herşeyden iktidar sorumludur tabiki de yetkin varsa sorumluluğun da vardır. bunu bilmeyen insanlar var uyutulmuş, gözleri yumulmuş. bu hükümet bu ülkenin kangrenidir. bir an önce kesip atılmazsa ülkeyi tamamen kaybedeceğiz. bu iktidara oy veren herkes vicdansızdır bu ilk değil son da olmayacak.
bu olay direkt hükümetin ve siyasetin sorumluluğundadır siz neden bahsediyorsunuz? ülkede yetkileri alırken tamam, prestij alırken tamam, ceplerini doldururken tamam sorumluluk almaya gelince yok. nasıl körleştiniz siz bu kadar?