Birkaç şey sormak istiyorum . Helikopter ve araba-bot kumandaları farklı . Sanırım gaz kolundan (tam ismini bilmediğim için böyle yazıyorum) . Helikopterde gaz kolu aşağı yukarı yaparken araba veya botlarda ileri geri yapıyor kolun tam ortada durması gerekiyor .
Peki fonksiyonel 6 kanal veya 9 kanallı bir kumanda ve alıcısını almış olsam her iki uygulama i,çin de kullanabilir miyim?
Merhaba,
Birkaç şey sormak istiyorum . Helikopter ve araba-bot kumandaları farklı . Sanırım gaz kolundan (tam ismini bilmediğim için böyle yazıyorum) . Helikopterde gaz kolu aşağı yukarı yaparken araba veya botlarda ileri geri yapıyor kolun tam ortada durması gerekiyor .
Peki fonksiyonel 6 kanal veya 9 kanallı bir kumanda ve alıcısını almış olsam her iki uygulama i,çin de kullanabilir miyim?