general mobile telefon sayısını çoğaltıyor ama umarım hepsine discoverydeki gibi yazılım desteği verir. benim görüşüm telefon sayısı arttıkça eski telefonlara destek azalacak ve gm'nin de diğer sıradan telefon markalarından farkı kalmayacak. AZ MODEL ÇOK DESTEK İSTİYORUZ.
general mobile telefon sayısını çoğaltıyor ama umarım hepsine discoverydeki gibi yazılım desteği verir. benim görüşüm telefon sayısı arttıkça eski telefonlara destek azalacak ve gm'nin de diğer sıradan telefon markalarından farkı kalmayacak. AZ MODEL ÇOK DESTEK İSTİYORUZ.