Bu kadar kolaylık tanımışken windows10 phone gelmesse art niyet ararım
Digiturk uydu alıcısı dilediğin zaman uyguluması var digiturk içeriğini sağlıyor
Web os çok akıcı ama tabi öle devasa android uygulaması yok ayağında tizen android uygulamaları port edilecek sonuçta
Abow menü de android sistemi varmış kendi uydu alıcısını kullancam dersen kasım kasım kasar bi zaman sonra tv izlemek kanal geçişleri ölüm olur
Tv şahane ama android çöp bro sırf uygulama çok diye androidi her yere sokmanın manası nedir android cep için tasarlanmıştır ve dokunmatik üzerine kuruludur
Bunun böle olmaması lazımdı 3. Dünya ülkesi muamelesi yapıyor nvdia sadece türklere özel olması hadi oldu diyelim kaç gün oldu ayrıca win 10 nun bütün sürümlerinde nvdia 520 m ekran kartımı tanırken nihai sürümde sistem ekran kartımu tanımadı onboard intel hd 3000 görüyor sade
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yok değil ama tabi bi alex deil