inceleme için teşekkürler, tasarım olarak gerçekten vasat, LG G2'den sonra dikiş tutturamadı maalesef LG. Yakın zamanda G2'den huawei mate 8'e geçtim müthiş bir hız farkı var arada. Gerek tasarım olarak gerek fiyat anlamında çin markaları ciddi yol aldı. Çok şükür ki android kısımda lg, samsung,sony arasında sıkışmadık. xiaomi , huawei gibi firmalar sayesinde 3500-tllik telefonları 2000 liraya alabiliyoruz
valla 2 yıldır turknetteyim 1-2 arkadaşımı da turknetli yaptım. telekom çok paramı söğüşledi taahhüt ayağına . türknette 75mbit hız alıyorum çok memnunum. allah yollarını açık etsin, şimdilik eşi falan yok kıymetini bilmek lazım böyle firmaların,